Sunday, April 10, 2011

R E M A J A . .

salam . .
P F (mak aku lah) dia kemas bilik nampak lak majalah remaja yang melambak ni (tapi sikit ja yang laen aku simpan) heee~ kena bising jugak la habiskan duit beli menda ni tapi tak pe dah aku minat kan . . dah jadi tabiat la aku beli majalah ni if ada duit lebih . . bapak aku kasi duit suh stdy aku habiskan la . . mm . . da stdy fesyen design menda ni penting la untuk aku . . menda ni jadi rujukkan aku la taim dpt assignment dari P M yang macam singa tu . . bak kata P M logik akal la sikit motif ingat kat P M kan . .

so majalah remaja inspirasi remaja terkini~~




*saja-saja je . .

remaja best . .


daaa!

No comments:

Post a Comment